Dendam Ustazah Nur #2

“Sayang, esok abang kena out station selama satu minggu ke Langkawi.”

“Empphh lamanya abang, macam mana dengan Nur?” Tanya Ustazah Nur.

“Abang dah talifon mak suruh jaga anak kita untuk satu minggu ni, mak kata ok. Dia pun suka boleh teman- temankan dia”

“Kalau abang sudah kata begitu, takpelah Nur setuju sahaja”

Malam itu Ustazah Nur melayan suaminya di atas ranjang tapi fikirannya asyik teringat kekasihnya Kumar, d imana dua minggu lepas melayan bahtera bersama.

Selepas kejadian tersebut, Kumar seringkali bertandang ke rumahnya melayan bahtera mereka. Semua bilik telah dicuba, ruang tamu, bilik utama, dapur, namun di bilik mandi juga mereka pernah mandi dan bermain sama.

Jikalau Ustazah Nur datang bulan, Kumar tetap ke rumahnya memenuhi kehendak nafsunya. Walaupun tidak mendapat puki Ustazah Nur, blowjob sudah memadai bagi Kumar. Pernah juga Kumar memancutkan air nikmatnya ke dalam mulut Ustazah. Mula-mula Ustazah Nur agak geli tetapi lama kelamaan Ustazah Nur makin suka. Sehingga kini Ustazah Nur terus menelan kesemuanya sehingga titisan terakhir.

“Bye sayang, jaga diri, jangan nakal-nakal okey,” pesan Ustazah Nur pada suaminya.

“Iye, kan abang ada isteri yang cantik macam ayang ni, tak kan Abang nak carik yang lain.”

“Alah kalau lelaki dah berkenan, apa pun boleh,” perli Ustazah Nur.

Suami Ustazah Nur cuma gelak sinis sahaja. Selepas siap semuanya, Ustazah Nur mengucup tangan suaminya sebagai tanda perpisahan sementara. Mukanya agak sedih tapi hatinya agak gembira kerana dapat bersetubuh dengan ‘burung hitam’ yang gagah.

“Hello… Kumar… Ada dimana?” Sebaik suaminya pergi, Ustazah menghubungi Kumar.

“Saya baru habis hantar gas la Ustazah, Ada apa?” Tanya Kumar.

“Mari sini la, saya punya rumah,” dalam nada manja, Ustazah memujuk.

“Apasal gas sudah habis ka?” Kumar pura-pura bertanya.

“Ya! Ini gas dalam kain sudah habis, mau kasi isi baru la,” dalam nada mengada-ada Ustazah Nur jawab.

“Oooo… Ini hari takda sekolah ka?” Tanya Kumar lagi.

“Saya amik cuti la 3 hari.”

“Oooo… Ok ok, nanti saya balik dulu mau mandi,” balas Kumar.

“Ok, Ok, kasi hensem-hensem ha! ” Pesan Ustazah Nur.

“Sama la Ustazah, kasi pakai itu baju kebaya ketat punya ha,” pinta Kumar pula,

“Ok, Okm Kumar warna merah punya kasi sama you la,” kata Ustazah.

“Waaa… Tudung jangan lupa, baru itu gas lagi syok,” pesan Kumar.

“You punya pasal saya ok”

Ustazah Nur belari-lari anak naik ke tingkat atas untuk menyiapkan dirinya, khas untuk kekasih gelapnya.

20 minit berlalu. Ustazah Nur telah pun siap memakai baju kebaya ketat merahnya, ditenungnya ke cermin di depannya. Memang seksi habis, dengan punggungnya ke atas menampakkan keseksiannya, dipadankan pula dengan G-string baru dibelinya semalam di pekan berhampiran, khas untuk Kumar menunggangnya.

Ustazah Nur mengemas rumahnya. Langsir ditutup rapat-rapat, tingkap rumahnya habis berkunci, takut-takut jirannya terdengar raungan manjanya nanti. Ustazah Nur sudah sedia sepenuhnya. Hanya menunggu Kumar sahaja.

Baru sahaja Ustazah Nur menghirup air minumannya, loceng rumahnya berbunyi. Nampaknnya Kumar telah sampai di muka pintu rumahnnya, tanpa lori. Memang Ustazah Nur memesan tidak meletakkan lori di depan rumahnya, takut-takut jirannya syak mereka.

“Masuk Kumar,” pelawa Ustazah.

“Waaa… Banyak cantik la Ustazah ini hari,” puji Kumar.

“Isshhh… Nantilah Kumar, kita minum-minum dulu ya!”

“Ok… Ustazah punya pasal saya mesti ok punya.”

Mereka berjalan berpimpin tangan ke dapur seperti kekasih. Kumar sempat meramas punggung Ustazah Nur. Ustazah cuma senyum manja, dia tahu dia tidak perlu terburu-buru kerana mereka akan honeymon di dalam rumah selama 3 hari 2 malam. Ustazah Nur ke bilik air.

Kumar seperti biasa memasukkan ubat perangsang ke dalam air Ustazah Nur. Kali ini kuantitinya banyak, sehingga 6 biji. Ustazah Nur keluar dengan haruman semerbak kasturi. Kumar hanya senyum sahaja. Mereka berbual panjang tentang pelbagai isu, kemudian ke depan menonton televisyen.

Kumar duduk di sebelah Ustazah Nur, tangannya merangkul leher Ustazah Nur, dimain-mainnya telinga Ustazah Nur.

“Empphh Kumar,” rengek Ustazah Nur kegelian.

“Sayang suka… Saya buat macam ini?”

“Suka, sangat suka…”

“Suami tidak buat macam inikah?” Tanya Kumar.

“Ada tapi tak cukup.. Kumar boleh saya hisap ini,” minta Ustazah Nur.

“Silalah memang kamu punya hari ini.”

Ustazah Nur sudah tiada nilai malu, ditariknya zip seluar slack Kumar ke bawah, maka terpacullah ‘burung hitam’ Kumar yang belum cukup keras itu. Ditariknya kulit ke bawah, dihirup-hirupnya bau dari batang Kumar. Kini mulut manis Ustazah Nur mengulum batang Kumar dengan perlahan, lembut dan penuh kasih sayang.

Kumar tidak keruan bila Ustazah Nur mula menyedut bola gantungnya, tangan Kumar pantas mencari tempat yang boleh mengghairahkan Ustazah Nur.

“Emmmphhh Kumar cepat sayang masukkannya,” rintih Ustazah Nur.

“Empphh wanginya…”

“Ssshhh… Ahhh… Kumar pelahan-lahan sakit”

Kumar mula menghenjut Ustazah Nur. Kaki Ustazah Nur diletakkanya di kedua2-dua belah bahunya, ditekannya kaki Ustazah rapat ke perutnya. Kumar mula melajukan rentak. Ustazah Nur mula meraung kesedapan.

Kini Kumar mula menukar posisi. Kumar di bawah dan kini Ustazah Nur di atas. Ustazah Nur melajukan hentakan. Kumar memeluk Erat Ustazah Nur yang kini posisinya punggungnya agak sedikit terjungkit. Kumar dengan erat memeluk.

Tiba-tiba Ustazah Nur terasa sesuatu di belakangnnya seakan-akan tujahan di duburnya. Ustazah Nur cuba melihat tetapi Kumar memeluk erat. Dengan sekali hentakkan separuh batang menyelami dubur Ustazah Nur. Laungan kepedihan Ustazah Nur bergema dirumahnya, air mata mula menitis.

Kumar mula menghentikan henjutannya. Ustazah Nur meletakkan kepalanya di bahu Kumar. Perlahan-lahan Ustazah Nur lihat ke belakang, siapakah yang baru meliwatnya sebentar tadi. Perlahan Ustazah Nur melihatnya dengan perasaan terkejut.

Haji Ismail, Tokey kedai kebiasaan Ustazah Nur mengambil barang bersama suaminya. Terkejut bukan kepalang Ustazah Nur bila masa Haji Ismail datang.

“Nur lubang dubur kau memang dah lama aku idamkan,” kata haji Ismail.

“Mail, amacam sedap ka?” tanya Kumar.

“Memang betul la Kumar, sedap la,” jawab Haji Ismail.

“Aku sudah cakap, ini Ustazah banyak syok,” balas Kumar.

“Iyelah, kau dah makan dulu, memang la,” Haji Ismail berkata sinis.

“Itu lubang belum makan la dey,” jawab Kumar lagi.

“Haji Ismail, lepaskan dubur saya tu, saya tak sanggup kat situ,” jerit Ustazah Nur.

“Nur aku memang dah lama idamkan ni,” balas Haji Ismail.

“Tapi sakit Haji, lepaskan la dulu,” rayu Ustazah Nur.

“Sakit kejap ja… kejap lagi sedap la, betol ka Kumar?”

“Iyerlah Ustazah, sekejap aja,” pujuk Kumar.

Ustazah tidak berkata apa, kesan ubat perangsang telah menyerap ke seluruh tubuhnya. Kumar mula menghenjut lubang puki Ustazah Nur, Haji Ismail memainkan peranannya di belakang. Ustazah Nur. sudah dapat menyesuaikan dirinya dengan kehadiran dua batang di dalam lubangnya.

“Arrgghhhh… Haji kuat lagi,” raung Ustazah Nur.

“Aahhh… Ahhh… Nur lubang kau memang sedap,” kata Haji Ismail.

“Memang la, tak ada orang lagi main kat situ,” rintih Ustazah Nur.

“Dey Haji, hantam la, ini Ustazah kita sudah book 3 hari tau!” Kumar pula memberitahu Haji Ismail.

“Aahhh… Ahhh.. Ahh… Betul ke Nur? Uurrhhh…” keluh Haji Ismail.

“Iyelah haji… Ummpphh.. Ahh.. khas untuk Haji dan Kumar,” balas Ustazah Nur. “Tapi nanti, bila saya nak barang dengan gas bagi free,ok?”

“Ok,” jawab mereka serentak.

Kumar keletihan kini duduk di kerusi, Haji Ismail mengambil alih tempat Kumar bermain dengan puki Ustazah Nur secara doggy, muka Ustazah Nur kemerah-merahan menerima asakan Haji Ismail. Kumar tidak menunggu lama, kini duduk di depan Ustazah Nur menyuakan batangnya ke mulut Ustazah Nur.

“Mail, amacam sudah ka?” Tanya Kumar tak sabar.

“Dey Macha! Rileks la, aku dah lama tak main la,” balas Haji Ismail.

“Hai! Bini ada, tak boleh main ka?” Tanya Kumar lagi.

“Bini aku expired la, dah tak boleh kemut dah, tak macam Nur ahhh…” jawab Haji Ismail.

“Emmpphhh.. Ahhh.. Betul ke Kak Jah tak layan Haji?” Tanya Ustazah Nur pula.

“Aahhh.. Umphh.. Betul Nur, kekadang aku pegi ke rumah Kumar la.”

“Ahhh.. Emphh.. Rumah Kumar buat apa?” Tanya Ustazah ingin tahu.

“Dia main sama saya punya bini la Ustazah,” balas Kumar.

“Emmpphh.. Tak sedar tua ahh.. Ahhh… Umphh.. Gatal la tu..” sindir Ustazah Nur.

“Aahhh… Kau diam la Nur, kau pun sama ja, mengajar Ustazah konon,” jawab Haji Ismail pula.

“Eemmpphh… Ahh.. Kita .. Ahh.. Sama ja haji… Gilaa… Ahh.. Nafsu…”

Haji Ismail sampai kemuncaknya, terus mencabut batangnnya dan terus menghala ke mulut Ustazah Nur. Kumar mengambil alih tempat Haji Ismail, terus merodok batangnya ke dalam puki Ustazah, sementara air nikmat Haji Ismail habis ditelan oleh Ustazah Nur.

Kini Kumar menghenjut laju puki Ustazah Nur, Haji duduk di depan Ustazah Nur melihat muka stim Ustazah Nur bertudung ala-ala Wardina. Haji Ismail mengurut-urut batangnya yang lembik. Kadang-kadang diulinya tetek Ustazah Nur, membuatkan Ustazah Nur menjerit kesedapan.

Ustazah Nur tidak berdiamkan diri, terus dicapai batang Haji, dikulumnya dalam-dalam. Terangkat-angkat punggung Haji Ismail Kumar sampai kemuncaknya, terus menghala ke muka Ustazah Nur, terpancut kesemua air nikmat termasuk Haji juga puas mereka bertiga melayan bahtera. Penuh muka Ustazah Nur dengan air mereka berdua. Ustazah Nur puas-sepuasnya. Kumar dan Haji Ismail terduduk di sofa.

Ustazah Nur bangun ke bilik mandi membersihkan diri. Sekembalinya Ustazah Nur ke depan, dia sudahpun mandi dan memakai baju kurung bewarna biru, tapi tidak tanggal tudung. Memang sengaja Ustazah Nur tidak memakai apa-apa di dalam baju kurung itu, dia tahu malam ni pasti mereka inginkan tubuhnya lagi.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s